Портфоліо

Назва навчальної теми
ПОХОДЖЕННЯ І РОЗВИТОК ПИСЕМНОЇ НУМЕРОЛОГІЇ

Основний та другорядні навчальні предмети
математика, історія

Навчальна тема
 Натуральний ряд чисел. Читання і запис натуральних чисел, більших за мільйон. Число 0

Вік учнів, клас
10-11 років, 5 клас 

Стислий опис проекту
Учні 5 класу взявши на себе роль дослідників обирають тему, яка їх зацікавила. Кожна групка дітей підбирає цікаву інформацію, історичні довідки, та головним є що має бути зроблене опитування та висновок по всьому проекту. Використовуючи зібрану інформацію учні складають перелік країн, в яких знайдено знахідки про розвиток нумерології, складають таблицю з даними. Результат своїх досліджень учні представляють певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі. 

Навчальні цілі
Проект спрямований на досягнення належного рівня сформованості вміння визначати та аналiзувати історію ну мерології різних країн та вплив на розвиток людського суспільства, розширення її культурно-пізнавальних інтересів, виховання в учнів прагнення до самовдосконалення та вміння аналізувати та систематизувати отриманні знання.

Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та  класифікувати. Учні також  мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних  результатів – формування  у дітей вміння  висувати і формулювати гіпотези, оцінювати певні явища, відстоювати власну думку. При створенні презентації, публікації   продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки

Опис оцінювання
На початку навчального проекту
  • ознайомлення учнів з учительською презентацію, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
  • обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту
  • захист власних проектів, оцінювання створеної презентації, оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність учнів

На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Добговорюють питання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.

Відомості про автора
Ім'я, прізвище 
Рогівська Ольга Юріївна
Фах, навчальний предмет
фах: вчитель математики та інформатики
 навчальний предмет:  математика
Навчальний заклад
Жашківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 ім. І.М.Ляшенка
Місто\село, район, область
м.Жашків, Черкалька область
Контактні дані
rogivska1212@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
11-15 червня 2012 року
Місце проведення тренінгу
м.Черкаси,  ЧОІПОПП
Тренери
Микитюк Олена Олександрівна

1 коментар: