вівторок, 12 червня 2012 р.

Рефлексія модуль 8-9

Під час даних модулів ми звернули увагу на оцінювання учнівських робіт. Саме для полегшення цієї роботи були розроблені шаблони учнівської презентації. Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок. Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. Також ми відкрийте свій План вивчення теми.Переглянули Контрольний список до Плану вивчення теми, який збережений у папці Dodatkovi materialy, що знаходиться в Портфоліо. Перегляньте розділ Оцінювання і змініть його так, щоб він включав засоби оцінювання, в яких учні самі планують та роблять свідомий вибір щодо свого навчання, усвідомлюють свій процес мислення (мета-пізнання) та оцінюють свій власний прогрес у навчанні. Внесли зміни до розділу Диференціація, користуючись знаннями, які ми отримали в цьому модулі.
Доповнили розділ Діяльність учнів так, щоб він демонстрував, як ми будете використовувати створені навчальні матеріали для учнів та впроваджувати стратегії диференціації, які ми намітили. 

Немає коментарів:

Дописати коментар